Scopac

Scopac is het ideale draagsysteem voor uw statief met telescoop of camera en eigenlijk onmisbaar voor iedere vogelaar en natuurfotograaf! Het is in feite een dagrugzak, waarin u ook kleine spullen kunt stoppen, zoals veldgids, waterfles e.d. De Scopac bevestigt u gemakkelijk aan de poten van uw statief.

Voorzijde

Het voordeel is dat telescoop of camera altijd snel klaar zijn voor gebruik. U doet uw Scopac af en zet hem met statief en al op de grond, klaar om naar vogels te kijken of om een foto te maken. Geen gehannes met het uit de rugzak vissen, of onder snelbinders vandaan sjorren en daarna in elkaar zetten, waardoor kostbare tijd verloren gaat. Dat ene moment laat niet op zich wachten. Kortom, u hoeft uw telescoop of fotoaparatuur niet meer achter te laten bij een wat langere wandeling. Het draaggemak en -comfort zijn namelijk geweldig, dus geen zere schouders meer van het mee torsen van zware statieven.
De Scopac is verkrijgbaar in de Lite en Plus uitvoering (de afbeeldingen laten de Plus uitvoering zien).

Achterzijde

De prijs bedraagt in beide gevallen € 65,- (exclusief verzendkosten). Scopac is van Britse makelij en in Nederland te bestellen bij James Lidster. James is een zeer ervaren Britse vogelaar en reisleider die inmiddels woonachtig is in Nederland. U kunt hem mailen (scopacnederland@gmail.com of bellen 06-26861824. Natuurlijk kunt u de Scopac ook bestellen via Stichting Natuurreizen, nilssons@ziggo.nl of via 06-15960141 (Niels Bronsgeest).

Op pad!

<h1>stichtingnatuurreizen.nl sitemap:</h1> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1032">Home</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1030">Onze reizen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1147">Extremadura</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1169">Nederland</a><br /> --<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1170">Bargerveen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1082">Suriname</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1185">Diepholz</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1187">Wit-Rusland</a><br /> --<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1234">De reis op kaart</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1086">Noord-Griekenland </a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1201">Hongarije</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1191">Bulgarije</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1190">Algarve</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1235">Madeira - wandelreis</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1145">Nu boeken</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1148">Reis boeken</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1150">Betalingen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1149">Algemene voorwaarden</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1023">Over SNR</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1138">Historie</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1137">Reisbegeleiders</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1139">Contact opnemen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1140">Colofon</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1231"><b>Service &amp; Links</b></a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1157">Algemene paklijst</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=101">Aanmelden nieuwsbrief</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=100">Zoekresultaten</a><br />