Lekker op stap in eigen land
We bezoeken traditiegetrouw het hoogveenrelict Bargerveen. Begin juni is de beste tijd, vooral om de grauwe klauwieren te zien! Maar ook de prachtig uitgedoste Goorde futen en fraaie Witsterblauwborsten. En wie weet horen we de Wielenwalen roepen, geen ongewone verschijning hier! Het is altijd een heerlijke dag, met altijd wel een leuke verrassing: een overvliegende Boomvalk, een late Aardbeivlinder bij de Tormentil, een plasje vol roepende Poelkikkers of snuieen Adder op het zandpad. We nemen de tijd en nemen in alle rust dit uitzonderlijke gebied in ons op.

Nieuw: Stichtng Natuurreizen steunt beschermingswerk Vogelbescherming Nederland

Stichting Natuurreizen organiseert al decennia lang jaarlijks enkele Nederlandse vogelexcursies. Nederland heeft namelijk ontzettend veel te bieden aan prachtig vogelleven. Om daar in lengte van dagen van te kunnen blijven genieten is Stichting Natuurreizen een duurzame relatie met Vogelbescherming Nederland aangegaan. Vanaf heden zult u met enige regelmaat excursies en meerdaagse Nederlandse vogelreizen aantreffen specifiek onder de vlag van Vogelbescherming Nederland. Steeds zal duidelijk worden gemaakt om welke reizen het gaat, bijvoorbeeld doordat het logo van Vogelbescherming erbij staat. Door met deze reizen mee te gaan steunt u het internationale beschermingswerk van Vogelbescherming Nederland. Zie tevens http://www.vogelbescherming.nl onder het tabblad 'Reizen'.

<h1>stichtingnatuurreizen.nl sitemap:</h1> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1032">Home</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1030">Onze reizen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1147">Extremadura</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1169"><b>Nederland</b></a><br /> --<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1170">Bargerveen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1082">Suriname</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1185">Diepholz</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1187">Wit-Rusland</a><br /> --<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1234">De reis op kaart</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1086">Noord-Griekenland </a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1201">Hongarije</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1191">Bulgarije</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1190">Algarve</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1235">Madeira - wandelreis</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1145">Nu boeken</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1148">Reis boeken</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1150">Betalingen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1149">Algemene voorwaarden</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1023">Over SNR</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1138">Historie</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1137">Reisbegeleiders</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1139">Contact opnemen</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1140">Colofon</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1231">Service &amp; Links</a><br /> -<a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=1157">Algemene paklijst</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=101">Aanmelden nieuwsbrief</a><br /> <a href="http://www.stichtingnatuurreizen.nl/?page_id=100">Zoekresultaten</a><br />