Betalingen

Reissommen
Soms hanteren we een richtprijs, bijvoorbeeld wanneer bij het publiceren van de reis op de website nog niet alle prijscomponenten bekend zijn. Dit wil zeggen dat er afwijkingen naar boven en naar beneden binnen redelijke grenzen mogelijk zijn. Eventuele visumkosten en luchthavenbelasting zijn voor eigen rekening. Wie zich aanmeldt voor een reis doet een aanbetaling van € 350 p.p. . Bij een reissom van minder dan € 908, geldt een bedrag van € 90 p.p. Voor reizen / dagexcursies onder de € 90 is geen aanbetaling nodig. In laatste gevallen zal de reissom / excursiebedrag voor het verstrijken van de uiterste inschrijfdatum voldaan moeten zijn. De (aan)betaling s.v.p. verrichten onder vermelding van de reis/excursiebestemming. De aanbetaling wordt verrekend met de definitieve reissom. Wie individueel boekt voor een tweepersoonskamer moet er rekening mee houden dat hieraan alleen kan worden voldaan indien er sprake is van een even aantal deelnemers met dezelfde wens. Bij een oneven aantal zal de eenpersoonskamertoeslag in rekening worden gebracht. In alle programma's kunnen zich wijzigingen voordoen.

Zo betalen
Iban:  NL14INGB0689663560

BiC: INGBNL2A

Banknaam: ING BANK NV